0
Your Cart

Ο πιο αποδοτικός τρόπος να αποκτήσεις
πραγματικούς ακροατές και να αυξήσεις τις προβολές στα τραγούδια σου

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ PRO-MOTION

Το Pro-Motion είναι η πλατφόρμα όπου χρησιμοποιούν όλοι οι επιτυχημένοι καλλιτέχνες και δισκογραφικές εταιρείες Ελληνικού ρεπερτορίου, ώστε να προωθούν την μουσική τους στα πιο διαδεδομένα ψηφιακά μέσα αναπαραγωγής μουσικής στην Ελλάδα, το Youtube και το Spotify.

Πρόκειται για μια επαγγελματική πλατφόμα προώθησης αποκλειστικά για μουσική, με την χρήση στρατηγικών καμπανιών διαφήμισης σε πραγματικούς χρήστες των μέσων.

Με την χρήση του Pro-Motion, καλλιτέχνες και δισκογραφικές εταιρείες μπορούν εύκολα, άμεσα αλλά κυρίως πραγματικά, να αυξήσουν τις προβολές τους στα ψηφιακά μέσα, αλλά και την συνολική τους καλλιτεχνική εικόνα στο ευρύ κοινό.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ

Η προώθηση ΔΕΝ είναι αγορά προβολών/views!

Η προώθηση τραγουδιών είναι μια στρατηγική καμπάνια διαφήμισης που πραγματοποιείται σε πραγματικούς ακροατές -χρήστες των μέσων- Youtube, Spotify κτλ, η οποία ρυθμίζεται και ελέγχεται από επαγγελματίες και αποδίδει πραγματικές προβολές/views αλλά και κάτι ακόμα πολύ σημαντικό. Εμφανίσεις!

Τι είναι οι εμφανίσεις και γιατί είναι τόσο σημαντικές;

Για να πραγματοποιηθεί μια Youtube προβολή/view, πρέπει να πραγματοποιηθεί πρώτα μια εώς πολλές εμφανίσεις.
Στο Youtube για παράδειγμα, ο χρήστης βλέπει στην οθόνη του μια λίστα από τίτλους και την αρχική εικόνα (thumbnail) του εκάστοτε βίντεο. Πριν ακόμα πατήσει ώστε να παρακολουθήσει κάποιο από αυτά, όλα τα βίντεο της λίστας τα οποία παρέμειναν για λίγο χρόνο (περίπου 1 δευτερόλεπτο) στην οθόνη του, πήραν από μια εμφάνιση χωρίς να έχουν πάρει ακόμα κάποια προβολή. Όταν πατήσει το επιθυμητό βίντεο και παρακολουθήσει 30 δευτερόλεπτα περίπου (αναλόγως την συνολική διάρκεια του βίντεο), τότε στο βίντεο αυτό προστίθεται μια προβολή. Η εμφάνιση δηλαδή είναι όταν η αρχική εικόνα/τίτλος του εκάστοτε βίντεο παραμείνει για λίγο χρόνο στην οθόνη του χρήστη, έστω και αν αυτός δεν επιλέξει να παρακολουθήσει το βίντεο.

Καθώς οι χρήστες ως γνωστό, δεν παρακολουθούν το κάθε βίντεο που εμφανίζεται στην οθόνη τους, οι εμφανίσεις είναι πάντα πολλαπλάσιες των προβολών. Το κάθε βίντεο δηλαδή (αναλόγως περιεχομένου, δημοσιότητας καλλιτέχνη κτλ) χρειάζεται να εμφανιστεί σε πολλούς χρήστες μέχρι να βρεθεί αυτός που θα επιλέξει να το παρακολουθήσει και έτσι να προσμετρηθεί η προβολή/view στο αντίστοιχο βίντεο/τραγούδι.

Φανταστείτε το λοιπόν σαν το ράφι του σούπερ μάρκετ όπου παρουσιάζει μια σειρά προϊόντων και ο πελάτης διαλέγει ποιό θα αγοράσει. Ο πελάτης έστω κι αν δεν αγοράσει το προϊόν αυτή τη φορά, έστω κι αν δεν το αγοράσει ποτέ, όσο το προϊόν εμφανίζεται εμπρός του, το αναγνωρίζει.

Εδώ προστίθεται και ένας άλλος πολύ σημαντικός για τους καλλιτέχνες παράγοντας, η αναγνωρισιμότητα.
Ανεξάρτητα με την προβολή/views, μέσω των εμφανίσεων ο χρήστης έστω κι αν δεν ακούσει ποτέ το τραγούδι, αναγνωρίζει την ύπαρξη του ή/και τον καλλιτέχνη.

Το σύνηθες λάθος!

Το λάθος που κάνουν συνήθως οι νέοι καλλιτέχνες, είναι οτι αναζητούν αγορά youtube views, youtube subscribers, spotify plays, spotify streams ή spotify followers ώστε να αυξήσουν απλά τον αριθμό που φαίνεται στις πλατφόρμες YouTube, Spotify κτλ. Ξοδεύουν χρήματα άσκοπα ώστε να αποκτήσουν 50, 100, 200.000 ψεύτικα youtube views/προβολές ή spotify plays αλλά δυστυχώς αυτό πραγματοποιείται με την χρήση αυτόματων μηχανών επαναληπτικών ενεργειών αναπαραγωγής (bot), δεν αντιπροσωπεύει σε καμία περίπτωση πραγματικούς ακροατές και έτσι δεν μπορούν να επιτύχουν τον στόχο τους. Με λίγα λόγια μπορεί να δούμε ένα τραγούδι/βίντεο στο Youtube να αναγράφει π.χ 80.000 views, αλλά να μην το έχει ακούσει ποτέ κανένας άνθρωπος! Αυτό σημαίνει ξεκάθαρα μηδενική επιτυχία και μηδενική αναγνωρισιμότητα για τον καλλιτέχνη.

Επίσης ένα τέτοιο τραγούδι/βίντεο εκτός του ότι κινδυνεύει είτε να διαγραφεί, είτε να του αφαιρεθούν οι ψεύτικες προβολές καθώς οι πλατφόρμες μπορούν να αναγνωρίζουν την προέλευση και ποιότητα των προβολών και επιθυμούν να παρέχουν στους χρήστες τους περιεχόμενο και πραγματικά στοιχεία με διαφάνεια, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον καλλιτέχνη ως μέσο προώθησης προϊόντων τρίτων.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε οτι ένας καλλιτέχνης διαθέτει κάποιο τραγούδι με έναν σεβαστό αριθμό προβολών/views στο Youtube και θέλει να το εκμεταλλευτεί και να ζητήσει πχ. χορηγία από την ‘Χ’ Ελληνική εταιρεία παραγωγής μπύρας, ώστε αυτή να πληρώσει τα έξοδα παραγωγής στο επόμενο βίντεοκλιπ του καλλιτέχνη. Καθώς οι εταιρείες γνωρίζουν και δεν ‘πετάνε’ τα χρήματα τους έτσι απλά, θα ζητήσει από τον καλλιτέχνη μεταξύ άλλων (δημογραφικά στοιχεία, ηλικία ακροατών, φύλο κτλ) Γεωγραφικά Στοιχεία από το Youtube Analytics του βίντεο/τραγουδιού, ώστε να ελέγξει αν οι προβολές προέρχονται από την Ελλάδα (ή τις όποιες χώρες) όπου η εταιρεία πραγματοποιεί τις πωλήσεις της.
Στην περίπτωση λοιπόν που οι προβολές είναι ψεύτικες/αγορασμένες, τα γεωγραφικά στοιχεία θα δείχνουν κατά κύριο λόγο προέλευση κοινού από χώρες όπως η Ινδία, το Πακιστάν, Μπαγκλαντές κτλ κάτι το οποίο προδίδει αμέσως ότι οι προβολές/views προέρχονται από υπηρεσίες αυτόματων bot που συνήθως προσφέρουν αυτές οι χώρες σε χαμηλό κόστος και πολύ απλά η εν λόγω εταιρεία παραγωγής μπύρας δεν ενδιαφέρεται για την προβολή της στις χώρες αυτές και απλά δεν θα εγκρίνει την χορηγία, έστω και αν οι προβολές ήταν πραγματικές. Τόσο απλά!

ΑΓΟΡΑ YOUTUBE VIEWS ΧΡΗΣΗ VS PRO-MOTION

Αγορά Youtube viewsΧρήση Pro-Motion
ΚΟΣΤΟΣΧΑΜΗΛΟΥΨΗΛΟΤΕΡΟ
ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΡΙΘΜΟΥ ΠΡΟΒΟΛΩΝΝΑΙ, ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟΣΝΑΙ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ
ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣΟΧΙΝΑΙ
ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΚΡΟΑΤΩΝΜΗΔΕΝΙΚΗΜΕΓΙΣΤΗ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΜΗΔΕΝΙΚΗΜΕΓΙΣΤΗ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ
ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ / ΒΙΝΤΕΟΟΧΙΝΑΙ
ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝΟΧΙΝΑΙ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΣΤΑ ΜΜΕ
(αποστολή σε ραδιοφωνικούς ή τηλεοπτικούς σταθμούς)
ΟΧΙΝΑΙ, ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΣΕ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ, WEB MAGAZINES κτλΟΧΙΝΑΙ, ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ
EMAIL MARKETINGΟΧΙΝΑΙ, ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ
ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΣΕ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣΟΧΙΝΑΙ
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝΟΧΙΝΑΙ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Απολύτως! Η πλατφόρμα Pro-Motion χρησιμοποιεί δοκιμασμένες και αποτελεσματικές στρατηγικές διαφήμισης στοχεύοντας σε πραγματικούς χρήστες των μέσων.

Το Pro-Motion σε καμία περίπτωση δεν παρέχει αγορά σχολίων, “μου αρέσει” ή εγγραφές σε κανάλια (comments, likes, subscribes) καθώς κάτι τέτοιο προσβάλει τους αλγόριθμους των μέσων και θέτει το εκάστοτε κανάλι στην επικίνδυνη θέση της οριστικής διαγραφής. Μια κατάσταση στην οποία κανένας καλλιτέχνης ή δισκογραφική εταιρεία δεν θα διακινδύνευε.
Οι πλατφόρμες είναι σε θέση να αναγνωρίζουν την προέλευση των προβολών που προέρχονται από μηχανισμούς αυτοματοποιημένης δημιουργίας προβολών (bot) και στην συνέχεια να τις αφαιρούν. Έτσι όταν κάποιος μπει στην διαδικασία αγοράς φθηνών αυτόματων προβολών το πιο πιθανό είναι να τις “χαρεί” για λίγες μόνο ημέρες…

Όταν κάποιος πουλάει comments, likes & subscribes, είναι προφανές ότι αυτά είναι ψέυτικα καθώς κανένας δεν μπορεί να υποχρεώσει τους χρήστες να προβούν σε αυτές τις ενέργειες χωρίς την θέληση τους ή αν το περιεχόμενο δεν τους αρέσει πραγματικά.

Με την χρήση του Pro-Motion καθώς τα τραγούδια σας θα προβάλονται στο ευρύ κοινό, είναι στην ελεύθερη κρίση του, να προχωρήσει σε ενέργειες όπως να σχολιάσει, να πατήσει "μου αρέσει" ή και να εγγραφεί στο κανάλι σας.

Όσο μοναδικό και ωραίο κι αν είναι ένα τραγούδι, για να βρεθεί ο ακροατής σε θέση να κρίνει αν είναι του γούστου του ή όχι, ώστε να  συνεχίσει να το ακούει, να το ξανακούσει, να το μοιραστεί με τρίτους αλλά και να αγαπήσει τον καλλιτέχνη, θα πρέπει πρώτα το εκάστοτε τραγούδι να φτάσει στα "αφτιά" του.
Αν ένα τραγούδι δεν προωθηθεί αποτελεσματικά, είναι αδύνατον να ακουστεί από ευρύ κοινό, από άκρη σε άκρη του κόσμου, παρά θα ακουστεί λίγες μόνο εκατοντάδες φορές από γνωστούς, συγγενείς και φίλους του εκάστοτε καλλιτέχνη.

Όχι, σε καμία περίπτωση το Pro-Motion δεν θα σας ζητήσει κωδικούς των λογαριασμών σας ούτε στο Youtube, ούτε στο Spotify.
Η προώθηση πραγματοποιείται μόνο με την χρήση των συνδέσμων των τραγουδιών σας.

Όχι. Το Pro-Motion είναι μια εξειδικευμένη πλατφόρμα αποκλειστικά για την προώθηση μουσικών βίντεο και τραγουδιών και αφορά σε καλλιτέχνες, μουσικά σχήματα και δισκογραφικές εταιρείες.
Δεν προωθούμε οποιοδήποτε περιεχόμενο παρά μόνο μουσικά βίντεο τραγουδιών στο Youtube και τραγούδια στο Spotify.

Οι πλατφόρμες όπου παρέχουν συγκεκριμένο αριθμό προβολών σε συγκεκριμένο κόστος, μπορούν να χωριστούν σε δυο κατηγορίες.
Είτε παρέχουν ψεύτικες/αγορασμένες προβολές με όλους τους κινδύνους που αναφέρονται στο παραπάνω ερώτημα "Μπορώ να αγοράσω σχόλια, "μου αρέσει" ή εγγραφές (comments, likes, subscribers) με το Pro-Motion;".
Είτε οι προβολές που προσφέρουν είναι κατά πολύ λιγότερες από αυτές που θα μπορούσατε να κερδίσετε, οπότε όταν φτάσει τον αριθμό που αναφέρουν, η προώθηση σταματάει και το υπόλοιπο (τα χρήματα) παραμένει στον λογαριασμό του παρόχου ως έξτρα κέρδος.

Αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από το τραγούδι/βίντεο σας και τους ακροατές/θεατές. Στατιστικά όλα τα τραγούδια/βίντεο τα οποία προωθηθούνται με το Pro-Motion, εκτός από τις προβολές, κερδίζουν παράλληλα έναν αριθμό από likes και subscribers τα κανάλια, χωρίς όμως αυτό να μπορούμε να το προσδιορίσουμε. Είναι στην ελεύθερη κρίση του εκάστοτε ακροατή/θεατή να σχολιάσει, να πατήσει "μου αρέσει" ή/και να κάνει εγγραφή στο εκάστοτε κανάλι.

Βέβαια!
Η προώθηση μέσω του Pro-Motion πραγματοποιείται σε πραγματικούς χρήστες και όχι από αυτόματες μηχανές ή εικονικά προφίλ, το αντίστοιχο κανάλι ή το προφίλ καλλιτέχνη στις πλατφόρμες αναπτύσσεται και δημιουργεί έσοδα για τους κατόχους του (καλλιτέχνες ή/και δισκογραφικές εταιρείες).
Επίσης, καθώς η προώθηση πραγματοποιείται κυρίως στην Ελλάδα για τα Ελληνόφωνα τραγούδια και σε άλλες χώρες για τα Αγγλόφωνα, μπορείτε να βρείτε χορηγούς για οποιαδήποτε χρήση (πχ έξοδα παραγωγής του επόμενου τραγουδιού/βίντεο σας, έσοδα για τοποθετήσεις προϊόντων κτλ) καθώς τα Γεωγραφικά Στοιχεία στο Youtube Analytics θα καλύπτουν τις προϋποθέσεις των ενδεχόμενων χορηγών.

Αυτό μπορεί να συμβεί στις περιπτώσεις όπου το/τα  βίντεο των συνδέσμων τα οποία μας έχετε καταχωρήσει δεν οδηγούν σε μουσικά βίντεο τραγουδιών. Η πλατφόρμα χρησιμοποιεί κώδικα επαλύθευσης, ότι οι σύνδεσμοι που παραχωρείτε οδηγούν στο Youtube ή/και στο Spotify, αλλά δεν είναι δυνατό να ελεχθεί αυτόματα το περιεχόμενο του εκάστοτε βίντεο. Η διαδικασία αυτή πραγματοποιείται χειροκίνητα, οπότε εαν διαπιστωθεί ότι ο χρήστης έχει καταχωρήσει συνδέσμους όπου οδηγούν σε διαφορετικό περιεχόμενο, η παραγγελία ακυρώνεται και πραγματοποιείται άμεσα έναρξη της διαδικασίας επιστροφής χρημάτων.
Όπως έχουμε αναφέρει και παραπάνω, το Pro-Motion αφορά μόνο σε μουσικά βίντεο και τραγούδια. Δεν προωθούμε άλλου τύπου βίντεο (π.χ vlogers, μαγειρική, μόδα, επιδείξεις χρήσης προιόντων, καλλυντικών κτλ).

Ναι κατ' επιλογή.
Το Pro-Motion αποστέλλει μηνιαία, λίστες τραγουδιών με τα αντίστοιχα στοιχεία τους, δελτία τύπου κτλ στην πλειοψηφία των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (Ραδιοφωνικούς Σταθμούς, Τηλεοπτικά Κανάλια, Περιοδικά, Web Περιοδικά και Web Ραδιοφωνικούς Σταθμούς) τα οποία με την σειρά τους εάν το επιθυμούν προβάλλουν στους ακροατές, τηλεθεατές ή χρήστες τους.
Το Pro-Motion σε καμία περίπτωση δεν τοποθετεί τραγούδια στα ΜΜΕ επί πληρωμή. Ωστόσο, εάν ο χρήστης κατά την δημιουργία προώθησης επιλέξει "Ναι, θα ήθελα να λάβω σχετική ενημέρωση" στην επιλογή "Προώθηση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης" και εφόσον οι συνεργάτες του Pro-Motion θεωρούν ότι αυτά εξυπηρετούν το ύφος και το γούστο των συνεργαζόμενων μέσων, θα αποστείλλουν στον χρήστη σχετική προσφορά μέσω μηνύματος ηλ. ταχυδρομείου.

Βέβαια! Όχι μόνο μπορείτε να προωθήσετε το τραγούδι σας αλλά το ίδιο το Pro-Motion έχει σημαντικές επαφές με δισκογραφικές εταιρείες. Για να συμμετάσχετε σε αυτό, βασική προυπόθεση είναι να μην ανήκετε ήδη σε κάποια δισκογραφική εταιρεία και να επιλέξετε την επιλογή "Ναι, θα ήθελα να προωθηθεί το τραγούδι μου σε δισκογραφική εταιρεία" στο πεδίο "Προώθηση σε δισκογραφική εταιρεία". Οι συνεργάτες του Pro-Motion θα ελέγξουν το τραγούδι σας και εάν θεωρήσουν ότι αυτό εξυπηρετεί το ύφος και τις προυποθέσεις των συνεργαζόμενων δισκογραφικών εταιρειών, θα το προωθήσουν μαζί με τα στοιχεία επικοινωνίας σας προς την ενδιαφερόμενη εταιρεία.